Tuesday 16 January 2007

Billeder

Jeg er i gang med at lægge en del af mine fotos på Flickr (se ikonen til højre med de små billeder) - en del er private, venner og familie har fået tilsendt en invitation til at kikke med på dem. En del- de fleste - er tilgængelige for alle. Jeg følger op på dette indlæg en af de nærmeste dage for at fortælle lidt mere om Flickr og hvordan I kan manøvrere rundt.
Kort kan siges, det er et websted, hvor alle kan placere billeder man vil gøre synlige for andre. Det er gratis for en standard-konto. Jeg synes det er ret så nyttigt at kunne distribuere billeder på denne måde. Man slipper for Cd'er eller mails med attachments og man kan til enhver tid rette i billedsamlingen, så kun de mest aktuelle er synlige. Det er sent nu - midnat eller deromkring, så jeg tørner ind. Jeg er ved tastaturet igen i morgen og fortæller lidt om portvinssmagningen i morgen aften. See 'ya.

No comments: